Creation of analytical portals for suppliers and retailers

Sumina E.S.1
1 Российский экономический университет им. Г.В. Плеханова

Journal paper

*
Volume 6, Number 1 (January-March 2019)
* Этот журнал не выпускается в Первом экономическом издательстве

Citation:

Abstract:
The authors ground the necessity of developing analytical portal for retailers and suppliers. There are variants of development of such portals, taking into account the capabilities of the users of these resources. Suggestions of this study is based on information requested by the information providers. The advantages of using a common analytical portal for all participants in trading activities are highlighted. Conclusions are made about the expected results from implementation of the proposals.

Keywords: trade, retail network, suppliers, analytical portal

References:

Aleksina S.B. (2018). Puti transformatsii sistemy vzaimootnosheniy postavschikov FMCG i roznichnyh torgovyh setey v Rossii [Пути трансформации системы взаимоотношений поставщиков FMCG и розничных торговых сетей в России]. Russian Journal of Entrepreneurship. 19 (11). 3425-3436. (in Russian).
Bragin L.A., Ivanov G.G., Panasenko S.V., Efimovskaya L.A., Karashshuk O.S., Krasilnikova E.A., Mayorova E.A., Nikishin A.F., Aleksina S.B., Boykova A.V., Tyunik O.R. (2018). Globalization of trade based on innovations Hamilton.
Cheglov V.P. (2011). Sovershenstvovanie upravleniya roznichnoy torgovoy setyu: novye realii riteyla [Совершенствование управления розничной торговой сетью: новые реалии ритейла]. Management and Business Administration. (4). 52-59. (in Russian).
Karaschuk O.S., Mayorova E.A., Prokhorov Yu.N. (2018). «Bolshie dannye» i perspektivy ikh ispolzovaniya v predprinimatelskoy deyatelnosti [«Большие данные» и перспективы их использования в предпринимательской деятельности]. Bulletin NGII. (10). 77-87. (in Russian).
Karaschuk O.S., Zvereva A.O. (2016). Sotsialnye investitsii i ikh razvitie v sovremennoy torgovle Rossii [Социальные инвестиции и их развитие в современной торговле России]. \\Academy\'s Herald. (4). 26-31. (in Russian).
Kurkin A.V., Shedko A.E. (2016). Razrabotka universalnogo informatsionnogo portala dlya uchastnikov vneshneekonomicheskoy deyatelnosti [Разработка универсального информационного портала для участников внешнеэкономической деятельности]. ASR: Economics and Management. 5 (2). 241-243. (in Russian).
Mogilnikov I.A., Naydis O.A. (2018). Sozdanie internet-portala [Создание интернет-портала "Территория совместной разработки" и исследование путей его развития]. Innovatsii v menedzhmente. (1). 36-41. (in Russian).
Olifirov A.V., Karaschuk O.S., Mayorova E.A. (2018). Organizatsionno-ekonomicheskie aspekty transfera tekhnologiy v torgovle [Организационно-экономические аспекты трансфера технологий в торговле]. Russian Journal of Entrepreneurship. 19 (3). 619-632. (in Russian).
Panasenko S.V., Mkrtchyan V.S. (2018). Perspektivy ispolzovaniya neyrotekhnologiy v razlichnyh otraslyakh tsifrovoy ekonomiki [Перспективы использования нейротехнологий в различных отраслях цифровой экономики]. Russian Journal of Entrepreneurship. 19 (11). 3269-3278.. (in Russian).
Официальный сайт торговой сети OBIОфициальный сайт торговой сети OBI. (in Russian). Retrieved from https://www.obi.ru/company/suppliers/

Страница обновлена: 05.05.2020 в 21:56:22